Saturday, June 12, 2010



Assalamualaikum,

Bosan bosan kat rumah dgn ad byk mase lapang arini sempat jgk fida
mecantikkan blog. hehe edit punye edit ni la hasilnye... cantik x? :P
Mesti sume pelik kan nape fida letak gambar kat atas ni..ha...
saje nk kenalkan ni lah kawan baik fida. name die Nurzaidah bt Mat Zahat.
Fida pggl die kak zai sbb dietua setahun dari fida.
Kak zai serumah dgn fida dlu sewaktu di kolej komuniti banting.
klu yg same kolej tu th la ye..dah lame jgk ktorng x bertegur
sapa apatah lagi berjumpa. Kaz zai tggl di Kedah Darul Aman fida
plak kat kl.. rindu jgk dgn die. urm last contact thn lepas.
Rupenye kak zai sambung pelajaran ke peringkat degree, mst sibuk.
Fida doakan dari jauh semoga die succes dlm idup die.
Kak zai adalah anugerah tuhan yg terhingga kpd fida, fida bersyukur
mpunyai shbt seperti die. Kak zai byk memberi tauladan yg baik kpd fida.
Menjadikan fida lebih matang,berdikari dan melaksanakan perintah
Allah dengan sempurna.Kehidupan fida terlalu byk berubah setelah bekawan
dengan kak zai hampir 2 tahun.
Terima Kasih Kak Zai..
Klu pnjng umur kita jumpa lagi.

Ha.. lagu kat bwh ni plak selalu mnjadi siulan fida klu teringt
kat kak zai.hehe

Lirik Lagu Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

Urmm, kwn yg lain jgn merase tersisih plak ye.hehe korang sume pun
kwn yg terbaik jgk... klu ad mase fida coret kan kisah korang plak..:)
Terima kasih Semua! nntkan post fida yg seterusnya..
MMuuuahx!! Akhir kalam..
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment