Monday, June 7, 2010

Separuh Jalan..( '-' )

Sedar x sedar, pejam celik pejam celik...tup2.. dh pun msuk bulan ke enam prtengahan tahun 2010,
kte dh pun smpai ke separuh jalan tahun 2010 kan. (' -')

Urmm... fida terpikir jgk ape yg dh fida capai dan blum di separuh jln ni.

Pertama nya alhamdulillah fida dh pun berjaya menjlnkn latihan ptaktikal dgn baik.

Insyaallah ujung bulan ni habis praktikal,fida btl2 x sangka fida dh melaluinya selama hampir setahun di industri. Banyak yg fida belajar tentang bidang yg fida ceburi, selain tu latihan praktikal byk mematangkan fikiran fida.

Apa yg belum fida capai lagi? Fida nk tamatkan pelajaran dlm jurusan perakaunan perniagaan dlm ujung thn ni... Insyaallah ianya akan dicapai. Harap doa dan semangat dari semua.

Terima Kasih yg x terhingga kpd semua rakan sekerja... x kupe jgk kedua ibu bapa yg nyk sgt membantu. Jasa dan budi kalian x akn dpt fida bls.. Ibu Abah angah syg kalian. Kalian berdua byk berkorban wang dan masa tuk angah. Angah th ibu dan abah mahu angah berjaya...

kpd kwn2 jgk....korang mmg best....u all are the best fren i had.. thanks! love u all!

Tu je kot bebelan fida tuk arini. hehe klu ad slh silap fida menyusur spuluh jari memohon maaf..(' -')

Jumpa lagi......

3 comments:

  1. hehe..fida mula rajin blogging ye..gud2
    masukan artikel2 yg berfaedah utk pembaca ye
    salam

    ReplyDelete
  2. hi fida..wah sungguh rajin & panjang lebar cerite nye..bagus3 teruskn usahamu

    ReplyDelete